۱۳۸۸ مرداد ۳, شنبه

دشت ارغوان . . .


دشت ارغوان
آه چه شام تیره ای از چه سحر نمی شود
دیو سیاه شب چرا جای دگر نمی شود
سقف سیاه آسمان سودئه شده ست از اختران
ماه چه ماه آهنی اینکه قمر نمی شود
وای ز دشت ارغوان ریخته خون هر جوان
چشم یکی به ماتم اینهمه تر نمی شود
مادر داغدار من طعنه تهنیت شنو
بهر تو طعن و تسلیت گرچه پسر نمی شود
کودک بینوای من گریه مکن برای من
گر چه کسی به جای من بر تو پدر نمی شود
باغ ز گل تهی شده بلبل زار را بگو
از چه ز بانک زاغها گوش تو کر نمی شود
ای تو بهار و باغ من چشم من و چراغ من
بی همه گان به سر شود
بی تو به سر نمی شود
حمید مصدق
عکس بالا از گردهمایی 25 جولای (سوم مرداد) دوسلدورف باقی تصاویر در اینجا . . .

۸ نظر:

مرجانک گفت...

حسین عزیز با درود
در صورت امکان حتما" به وبلاگ دکتر هومن رفته و آخرین پست ایشان را مطالعه فرمایید .
با سپاس .
http://drhooman.blogfa.com/

مرجانک گفت...

جلوگیری از انجام آزمایش روی حیوانات
http://www.thepetitionsite.com/2/tel...lty-to-animals

پروين گفت...

سلام
دوست خوبم هرجا و به هركاري كه مشغولي موفق و پيروز باشي
نميدونم چرا بيشتر وقتا تصاوير وبلاگ شما براي من قابل روئيت نيست ...

بیتا گفت...

باسلامی به گرمی مهر راستی چرا ما توی ایران بعضی عکسها را نمیتوانیم باز کنیم این یک سوال بود
ویک جواب از شما
دیگه امروز حوصله نوحه نوشتن ندارم اخه با این نوحه هایی که من می نویسم خودم بشدت دلم میگیره چطوره که در حالت نرمال هم این روزها غمگین هستم
با سپاس فراوان بیتا

مرجانک گفت...

http://www.ghthirdeye.com/index.php?option=com_content&view=article&id=147%3Adog-saves-dog-cant-we-save-ourselve&lang=en

مهرانوش گفت...

سلام به حسین اقای امیریه

برگی دیگر از خاطراتم در امیریه را ورق زدم و گوشه ای از نانوایی سنگکی و نیز" حسن آقا شاطر " در این صفحه حضور دارد .
با سپاس .

شهربانو گفت...

سلام حسین اقا به بازی وبلاکی دعوتی البته قبل از من اهری عزیز دعوتتون کرده. خوب من متوجه نشده بودم

ناشناس گفت...

استمداد از جامعه جهانی به مقصود متوقف ساختن جنایات جمهوری اسلامی ایران و تعقیب عاملین آن

شکواییه رسمی

هم وطنان گرامی، دولت کانادا پذیرفته است شکواییه مردم ایران را خطاب به مجامع بین المللی به شورای امنیت سازمان ملل ببرد، برای این امر به 000′60 امضا نیازمندیم، لطفاً نهایت همکاری را در پخش و جمع آوری امضا بنمایید. تا کنون 25000 امضا جمع آوری شده است.

وقوع این امر گام بسیار مهمیست در جهت فشار جهانی بر دولت ایران برای توقف کشتارها و خشونت علیه مردم ایران.

برای امضا شکواییه لطفاً بر روی لینک کلیک کنید


http://www.petitioniran.com/?page=petition&pid=YLT5392