۱۳۸۹ فروردین ۲۷, جمعه

فردا نوبت ماست . . .


مهرزاد مرعشی این جوان هم وطن ما که از میان 3500 نفر به فینال رسیده راه دشواری را پشت سر خود گذاشته در مرحله اولیه او با صدا وهنرش هییت ژوری را و در ادامه راه تماشاچی های برنامه را توانست جادو کند که با تلفن هایشان به او رای بدهند .
کار ستودنی و با ارزش این جوان ایرانی و خانواده و دوستانش در طول برگزاری این مسابقه حظور سبز آنها با تی شرت و مچ بند های سبز شان از آغاز تا امروز میباشد که باعث شدند هر شنبه چندین میلیون بیننده با رنگ جنبش مردم ما آشنا بشوند .

حالا نوبت ما ایرانیان مقیم آلمان است که فردا شب برای قدر دانی از مهرزاد و یارانش با تلفنهای خود به او رای بدهیم .

از مصاحبه مهرزاد مرعشی با دویچه وله :
یکی از چیزهایی که تو را میان ایرانی‌ها، مخصوصا اینجا توی آلمان، معروف و محبوب کرد، این بود که تو برای اولین بار با دستبند سبز روی صحنه رفتی، و دوستان و والدین‌ات و همین‌طور افرادی بین تماشاچیان تی‌شرت‌های سبز پوشیده بودند. علت حمایت تو از جنبش سبز چه بود؟
مهرزاد در برابر دوربین از نامزدش تقاضای ازدواج کرد خب علتش این بود که من ایرانی هستم؛ دوست دارم برای فامیل‌ام، برای همه‌ی جوانانی که توی ایران هستند، یک جوری نشان بدهم که من به فکرتان هستم. ما که از این طرف هیچ کاری از دستمان برنمی‌آید که بکنیم. تنها کاری که می‌توانیم بکنیم، این است که یک دستبند سبز به دستمان ببندیم. خب این کار را می‌کنم، بله با افتخار و آخر هفته هم قرار است یک کت و شلوار سبز بپوشم. کل مصاحبه را در اینجا بخوانید . . .

۲ نظر:

فرهاد گفت...

چشم ، تا اینجا هم کلی از کیسه ما رفته اما همینکه نام یک ایرانی بعنوان سوپراستار مطرح بشه ، بویژه اینکه با افتخار رنگ مردمش را بر دستش می بنده ، باعث شادی همه ماست . امیدوارم فردا شب برنده مبارزه با اون جوونک خودخواه باشه .
در بالاترین لینک داده شد

شهربانو گفت...

حسین عزیز ممنون از لینکتان در بلاک نیوز. تا حالا که خیلی خوب خونده. نور سبز هم عالی بود