۱۳۸۸ خرداد ۲۰, چهارشنبه

مادر فداکار !!


روی میز معاینه کلینیک حیوانات شهر دورتموند هراسان با زخمهایی بر بدن نحیفش قرار گرفته زخمهایی که نشان گر پیکار سخت و نابرابر این گربه مادر فداکار که همچون ماده شیری که در مقابل روباه از چهار بچه خود دفاع کرد.


خانم گابی بایر ( Gabi Bayer ) از اعضا حمایت از حیوانات آرشه 90 میگوید در محوطه کارخانه ایی این گربه بیخانمان یا آزاد با خاتواده اش زندگی میکردند که مورد تعرض و تهدید روباه فرار میگیرند که گربه مادر موفق میشود درپیکاری سخت روباه را فراری دهد. بر نظر خانم دکتر واختر (Malinda Wächter )“ این گربه 3ساله سیاه قهوه ایی و سفید که (آلمانیها این نوع گربه را گربه خوش شانسی میدانند) قبل از این مبارزه به خاطر ذکام و سرماخوردگی بیمار بوده و نیروی چندانی نداشته وبه همین علت هم 2.5 کیلو وزن دارد . .حال بچه ها که 8 هفته میباشند از آنها پرستاری و مراقبت میشوند و مادر فدا کار هم تحت معالجه میباشد که به او همراه غذا و سرم میدهند همچنین برای جلوگبری از عفونت زخمها و جای دندانهای روباه آنتی بیوتیک نیز داده میشود .سازمان مذکور با دادن شماره تلفونی در پی پیدا کردن سر پناهی برای این خانواده میباشد. نقل از روزنامه بیلد(Bild)
این سوال را دوست عزیز و نازنینی از من پرسیده که میخواهم نظر شما دوستان را بدانم.
بعضی مواقع در شرایط سخت زندگی آدم از ترس اژدها به پشت مار پناه میبره نظر شما چیه ؟ آیا این راه حل درست است؟
بیاد روزگاران خوش گذشته بشنویید . . .

۳ نظر:

ناشناس گفت...

be nazar rahe hali ba diplomasye ast, vali man be shakhse na tan be ejdaha midam na be mar.mar ham edameye rahe ejdahast va zendegi inghadr tolani nist ke daem dar hale TAN DAR DADAN(be in ia an chiz) bod.kotahtar ama sarbolandtar!

مرجانک گفت...

درود بر مادر فداکار

ای کاش این پیشولی خوشگل و بچه هاش در ایران بودند - من بجای دوپا - 8 پا میشدم و میرفتم سراغشون !
ممنون حسین جان از شما و صفایی که در وجودتان جاریست .

ناشناس گفت...

حسین جان
سلام
بله به محل هم سرزدم وعکس هم زیاد گرفتم که برایت خواهم فرستاد
پرویز فرقانی