۱۳۸۸ مرداد ۱۶, جمعه

اسلام . . .


لوبنا احمد حسین (Lubna Ahmed el Hussein ) را الان تمام دنیا میشناسند این خبر نگار سودانی که به اتفاق 13 بانوی دیگر در رستورانی به خاطر پوشیدن شلوار به تعزیر و پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند . ده نفر از این خانمها به حکم صادره گردن نهادند اما سه نفر دیگر بویژه لوبنا اعتراض نمودند و پرونده به دادگاه کشیده شد و حالا رییس دادگاه هم در حال تحقیق و تفحص میباشد تا ثابت کند حکم صادره مغایرتی با احکام اسلامی ندارد . . نکته جالب توجه قضیه در اینجاست تعدادی از ده زنی که حد جاری شده اصلا مسلمان نمیباشند ومسیحیند.
در مقابل سودان اسلامی درست در آنگوشه دنیا ایران اسلامی واقع شده که در آنجا اگر خانمی شلواری نپوشد و یا شلواری که بپا دارد کوتاهتر از حد معمول باشد به خوردن ضربه شلاق و پرداخت جریمه محکوم میگردد .

پرسش :

بنظر شما از دو کشور یاد شده بالا کدام اسلامی ترند ؟


۴ نظر:

بیتا گفت...

با درود فراوان به نظر من هردو ضد اسلامی اند چون دین اسلام واقعی دین ازادی وازادگی میباشد وگویش وپوشش مربوط به امکانات شخص ولی اعمال معنوی هر شخص باید حاوی وحکایت اسلام باشد یعنی دروغ ودزدی وکشتار و..... نداشته باشه اون کشور هم یه جورایی خط مش از ایران میگیره

nsomayeh.blogfa.com گفت...

ازادگی مهمتز از دینداریه

ژاله گفت...

با درود

امير گرامي در دنياي متمدن اصلا"‌ (البته بنظر اينجانب) حرف از اديان زدن مسخره است. انسان آزاد است آنطور كه دلش ميخواهد زندگي كند. متاسفانه در كشورهاي اسلامي همه چيز اجباريست و زورگوئي بيداد ميكند.
درضمن مرسي از كامنت دلگرم كننده تو. اي كاش من هم همان سالهاي قبل از اين مملكت گريخته بودم و اينقدر زجر نميكشيدم.

حسین . امیریه گفت...

فکر میکنم منظور ژاله خانم عزیز حسین بوده که امیر درج نموده اند با شرایط موجود میتوان درک نمود در هر صورت از پیام این دوست مهربان سپاسگذارم.