۱۳۸۸ فروردین ۲۷, پنجشنبه

جواب

دوستان عزیزم همانطور که مطلع هستید تقریبا دوهفته پیش در اینجا پرسشی مطرح کرده بودم راجع به اینکه چه رابطه ایی بین بی جیز ( Bee Gees) و 12 فروردین وجود دارد؟ و از شما خواسته بودم نظرات خودتان را بنویسید.راستش خود این پرسش هم گریزی بود از اخبار نامطلوبی که چند روز به عید مانده از خانه میرسید. دوست نداشتم از شما یاران مهربانم در نوروز دور باشم و از طرفی هم بالاخره آدمی دارای ظرفیتی محدود میباشد نمیخواستم مطلبی بنویسم چرا که واهمه داشتم فشار بیماری عزیزم که هر روز جدی تر میشد در نوشته هایم ردی و اثری از خود نمایان سازد و این امر موجب تکدر خاطر دوستان و خوانندگان امیریه آنهم در ایام عید گردد و به همین دلیل این پرسش را مطرح کردم و اتفاقا مطلبی هم در ذهن آماده کرده بودم که متاسفانه آنچه نباید میشد شدو همه چیز به هم خورد .

در هر صورت از تمامی کسان یا همان یاران امیریه که در این بازی شرکت کردند و پیامهای زیبایی نگاشتند صمیمانه سپاسگزارم در ادامه وظیفه خود میدانستم و دینی بر گردنم که آنچه مد نظرم بود در مورد این سوال را به اطلاع شما برسانم حال شده بصورت مختصر.

و اما جواب این گروه موفق هیچ ربطی و ارتباطی با2 1 فروردین ندارد حتی ریششان و برادر بودنشان تنها نقطه مشترکی دارند تنها تراژدی آنهاست که هردو 1979 ساخته و پرداخته شد با این فرق تراژدی بی جیز را خیلی ها دوست دارند و لذت میبرند و ترا نه اییست جاودانی اما تراژدی دیگرحدیث کهنه ایست که همگان آگاهند و نیازی به قلم زدن نیست اگر نقطه مشترک دیگری باشد آنهم این است که هردو ثبت تاریخند.

هر روزتان همچون بهاران شیراز فرحناک و نشاط انگیز و یکایکتان همچون سرو هایش سبز باشید.

۳ نظر:

اقاقیا گفت...

سلام.
بهتر شده حسین عزیز.
اگه معلم آئین نگارشت بودم شاید بهت 14 می دادم، شانس آوردی نیستم، این دفعه کاماها یادت رفته.
ممنونتم

behrokh گفت...

interesting

sadaf گفت...

امیدوارم هیچوقت غم بدلت نشیند و همیشه شاد و پیروز باشی