۱۳۸۸ آبان ۷, پنجشنبه

امیریه ایی دیگر . . .

با کمال تاسف امروز اطلاع پیدا کردم که امیریه هم به بیماری همه گیر(فیلتر) مبتلا گردیده است, لذا زین پس برای دوستان داخل تا رفع نقاهت در وبلاگ محله ما . . . مطالب امیریه عینا انعکاس میابد .
من غلام قمرم غیر قمر هیچ مگو
پیش من جز سخن شمع و شکر هیچ مگو
سخن رنج مگو جز سخن گنج مگو
ور از این بی‌خبری رنج مبر هیچ مگو
دوش دیوانه شدم عشق مرا دید و بگفت
آمدم نعره مزن جامه مدر هیچ مگوگفتم
ای عشق من از چیز دگر می‌ترسم
گفت آن چیز دگر نیست دگر هیچ مگو
ادامه در
محله ما . . .

عکس بالا از خانه های امیریه

۳ نظر:

گشتاسب گفت...

در جواب دولت آخوند محور کودتایی که قصد دارد مدارس را به حوزه تبدیل کند:
http://www.youtube.com/watch?v=5J3RYDV14Lc

افرا و پاییز گفت...

عکس قشنگیه. "تهران شهر بی آسمان" راحتما بخوانید.

بادبان گفت...

حسین جان زیاد نگران نباش وقتی ریشه ها عمیقند هراسی از باد نیست