۱۳۹۶ فروردین ۳, پنجشنبه

بهارتان خجسته
نوروزتان پیروز


۲ نظر:

ناشناس گفت...

دوباره بنویس

ناشناس گفت...

آتش را به جان فخر فروشان که خودروهای گرانقیمت و خانه های لوکس در شمال تهران دارند بی اندازید.
من مدتی تحت بازجویی نهادهای امنیتی بودم و تازه آزاد شده ام.
وبلاگ نویس عزیز یک مسئله بزرگ ستمگری مردم علیه مردم است که به صورت اختلاف طبقاتی نمود یافته است.
در این بین فخر فروشی با پوشیدن لباسهای گران قیمت و خریدن ماشینهای لوکس ستم مردم بر مردم را افزایش داده است.
مردم فقیر میتوانند به عنوان نافرمانی مدنی با تیرکمان و چاقو و پتک و تفنگ بادی و سنگ ماشین های بالای ۵۰۰ میلیون تومان را هدف بگیرند کار سهلی است و گیر نمی افتند.
فقط باید از کارهای خطرناک که برای صاحب و سرنشین و افراد اطراف ماشین خطر دارد خودداری کند. مثلا با تفنگ بادی از ۵۰ متری بخواهد چراغ یک بنز یا هیوندا یا تویوتا را بزند و این تیر به سرنشین یا عابر برخورد کند!؟
پس اگر هوشمندانه مردم فقیر با صدمه زدن به بدنه و چراغ و شیشه ماشین افراد مختلف میلیونها ماشین لوکس را غور کند و فرد پس از صافکاری رنگ دوباره ماشینش غور شود یک حرکت قشنگ است.
این ماشینهای لوکس یا مال پاسدارها و حزب اللهی های دزد است یا مال مرفهین بیدرد کرواتی نوکر غرب.
یک حرکت کم خطر برای بچه های دلیر جنوب شهر.
فکر کردی اگر انقلاب شود و مردم آخوندها را سرنگون کنند زورگویی مرفهین بر فقرا کاهش خواهد یافت؟
بهترین کار حمله به مظاهر فخر فروشی یعنی ماشینهای لوکس است. حتی بد نیست با موتور به بالای شهر بروند و روی لباس آقایانی که لباسهای برند می پوشند رنگ بپاشند.روی لباس خانم ها رنگ نریزند چون طبیعت زنان این است که دوست دارند لباس فاخر بپوشند و این عیب نیست و در دینی هم مردود شمرده نشده ولی مردی مثل علی دایی که لباس ۱۰ میلیونی می پوشد فحش به اقشار فقیر است مثلا استقلالی های جنوب شهر دایی را دیدند یک سطل رنگ روی لباسش بریزند و فیلم بگیرند و اینکار نه دزدی است نه ضرب و شتم و باعث تفریح و نوعی اعتراض به نظام سرمایه داری آخوندی.میدانم این پیام را به علت فخر فروشی و نوکری سرمایه داران پابلیک نخواهی کرد.