۱۳۸۹ اسفند ۱۱, چهارشنبه

از امیریه . . .

کوچه ای هست که قلب من آن را
از محله های کودکیم دزدیده ست

make gif
محله دوست داشتنی من این تصاویر تعدادی از عکسهاییست از تو , که بچه محل نازنینی دیروز برایم فرستاد و من بارها نگاهت کردم و حسرتت را خوردم و 28 سال با تو بودن را بیاد آوردم و به تمامی آنچه که ربع قرنی مرا از تو دور ساخت لعنت فرستادم , اما دروغ چرا هر بار که نگاهت کردم دلم سوخت که به چنین روزی افتاده ایی که شناختت برای منکه عاشقت بوده و هستم هم سخت است ,حتما تو هم بسادگی من میخندی که از خود خبر ندارم و میگویی باز چند بنایی و تابلویی هستند که معرف من باشند تو چه داری و از تو چه مانده که نشان دهد مال این آب و خاکی و از امیریه ا یها . . .
پینوشت :
با سپاس از هم محله ایی نازنیم که با تصاویر ارسالیش امیریه را به غربت من آورد .

۴ نظر:

ناشناس گفت...

حسین عزیز با سلام و تشکر فراوان

عزیزم خیابان فروغی به یادم

نمیاد.ولی‌ از بقیه کلی‌ لذت

بردم.

حسین جان امید وارم سعادت

داشته باشم وبتونم دیداری

از قدم به قدم محله عزیز

امیریه ظفر الدوله پل امیر بهادر

فرهنگ، مولوی، مهدی خان،

میدان شاهپور.و.... داشته باشم

برایت سلامت و موفقیت آرزومندم

shamy

دختر مهربان , Snowy Queen گفت...

سلام ممنون از حضورتان و دلگرمی که بخشیدید..... خدا رحمت کند هر خواهرتان را که تشابه اسمی باخواهرم داشت
تشکر از دعوتتان به وبلاگ پر محتواو خاطره انگیز امیریه
بعد از 28 سال امیریه و تهران بخصوص این 5 -6 سال اخیرخیلی عوض شده و تغییر کرده ساختمانهای قدیمی و تاریخی که همه دنیا بازسازی می کنند اینجا هیچ خبری از بازسازی نیست
من هم محله های ان زمان را بیشتر دوست داشتم چون اصالت داشت مثل عکسی که از سینما فلور در وبلاگ گذاشتید
باز هم سری به کلبه ام بزنید
شاد و سربلند باشید

اقاقیا گفت...

می فهمم حال این روزهایت را حسین عزیز.

ناشناس گفت...

حسین جان: یوسف گمگشته باز اید به کنعان غم مخور کلیه احزان شود روزی گلستان غم مخور
Mohseni