۱۳۹۰ خرداد ۳۱, سه‌شنبه

خرداد ها . . .

امروز خردادی دیگر اما متاسفانه با حکایاتی تلخ عمرش در حال بسر آمدن میباشد ,خردادی که میتوانست زیباترین غزل های بهاری و شیرین ترین خاطره ها . . . را داشته باشد که در هر صورت هر آنچه بود تمام شد . بقول مادربزرگ یا نصیب و یا قسمت که خرداد بعدی را بتوان دید شاید هم برای همین هم است دل آدمی از رفتنش میگیرد . آنموقع ها که مدرسه ایی بودم همه ما بچه ها خرداد ها را با وجود دلهره امتحانات آخر سال و ترس ازکارنامه, با تمام اینها دوستش داشتیم . خرداد برایمان ماه رهایی بود که ما را چه از شر تکالیف تحمیلی و چه از دیدن چهره عبوس و دوست نداشتنی برخی از اولیا مدرسه اگرنه برای همیشه اما چند ماهی راحتمان میکرد .حال که سالها ازآن خرداد ها گذشته و ما هم دیگر بچه محصل نیستیم اما باز هم از خردادها انتظار داریم که ماه رهایی باشند و اینبار نه برای چند صباحی که برای همیشه راحتمان کند که متاسفانه تا بحال آسوده مان که نکردند چند سالیست هر کدام از خرداد هایی راکه پشت سر گذاشتیم غم هایی را هم بر غم هایمان نیز افزوده اند, اما اینها هیچکدام دلیلی نمیشوند که امیدمان را از دست بدهیم . بقول عوام الناس دنیارا چه دیدی خرداد بعدی, همانی نگردد که انتظارش را میکشیم .

۴ نظر:

ناشناس گفت...

پیغام خصوصی

با عرض سلام و احترام

جهت قدردانی و حمایت معنوی از:
سرکارخانوم شهربانو موسوی

در فیس بوک صفحه ای ایجاد کرده ام که خوشحال میشوم شما هم به ما بپیوندید.
و در معرفی این صفحه و ایشون با ما شریک بشین

لازم به ذکر است که ایشون از این امر مطلع نیستن و بنده قصد دارم با این کار حمایت معنوی ازشون بکنیم


با مهر
کاوه

http://www.facebook.com/pages/%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%88-%D9%85%D9%88%D8%B3%D9%88%DB%8C-%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%B2%DB%8C/237461252934467

نسیم گفت...

اجازه ندهیم خاطرات ما را به بازی بگیرند و روزهای ما را تشکیل دهند.
بودا

همین خرداد هم نی توانست دگر باشد ،اگر شما می خواستید.

اقاقیا گفت...

زندگی ما پر شده از این روزهای با خاطره که هر لحظه می خواهیم نو تر شود و شکل بگیرد.
حسین عزیز مرسی که همیشه با من هستی و بهم سر می زنی. سلام صمیمانه مرا از این شهر بارانی و بی خاطره و بی خرداد بپذیر

دختر مهربان گفت...

با سلام خرداد چند سالیه که برای همه غمناک شده بقول شما حسین عزیز اما اینها هیچکدام دلیلی نمیشوند که امیدمان را از دست بدهیم . بقول عوام الناس دنیارا چه دیدی خرداد بعدی, همانی نگردد که انتظارش را میکشیم .
باور کنید چند بار دارم میخونم و میخوام ملکه ذهنم باشه ازتون خیلی ممنونم
ایام بکام