۱۳۹۲ اسفند ۱۱, یکشنبه

یکسال دیگر . . .


چند روزیست که امیریه یعنی اینجا یکسال دیگر بعمرش اضافه شد .انگار همین دیروز بود که من با درنگ و تاخیر بعد از خیلی از دوستان وارد دنیای وبلاگ شدم و هرگز نمیتوانستم تصور کنم که اینقدر دوام بیاورم و از همه مهمتر به هدفم که زنده کردن یاد و خاطرات محله محبوبم میباشد دست بیابم اما از همان اولین گامها شما یاران عزیزم  مخصوصا آنهایی که نه از شهر من و نه محله من بودید همگی با فروتنی و بزرگواری حمایت و پشتیبانی کردید و همین هم باعث دلگرمی من شدتا آنچه در بضاعت من بود و از محله کودکی و نوجوانی و جوانی خود را بیاد داشتم و راجع به آن میدانستم را اینجا تحریر و ترسیم کنم  تا جاییکه پرویز فرقانی صاحب وبسایت نق نقو دوست وبلاگی و بچه محل عزیزم که او هم از یاران اولیه و وفادار اینجا بود محله مجازی امیریه برپا کرد ودست مرا هم گرفت  به آنجا برد که نتیجه اش آنچه که برای من رویایی بود که وبلاگ امیریه را یرای دستیابی اش بنا کرده بودم تا حدود فروانی به حقیقت پیوست و در این لحظه نزدیک 4000 نفر ساکن محله مجازیمان هستند که نیم بیشترشان بچه های کوچه ها و خیابانهای امیریه میباشند که در سراسر جهان پراکنده اند و هر گاه دلتنگ زادگاه خود میشوند و به دنبال یاری هستند به آنجا رجوع میکنند و همراه بچه محل هایشان در کوچه و پسکوچه های خاطراتشان قدم میزنند و با غرور و افتخار میتوانم ادعا بکنم در میان محلات و اماکن و . . . با آرشیوی غنی از عکس و مطلب با آلبوم هایی متنوع از هر آنچه یک محله میتواند داشته باشد یگانه هستیم که خیلی از شما که در آنجا همراه هستید خود شاهدید و امیدوارم بقیه نیز بما بپیوندید باری مرسی سر در اینجا برای همان یاران وفاداری میباشد که همچنان با اینکه خانه من وبلاگم در طول این دوساله با کم کاری من بی رونق شده اما همچنان با بزرگواری به اینجا سر میزنید درسته بی رد و نشان اما در آمار وبلاگ میبینم از این رو صمیمانه و با تمام وجود از مهرتان سپاسگزارم و قول میدم که چراغ اینجا را همچنان روشن و دربش را قلب من میباشد را برایتان باز نگاه دارم و از این پس هر آنچه را که در فیسبوک امیریه خود مینویسم و حتی موضوعات جالبی که بچه محل ها مینویسند را به اینجا نیز منتقل بکنم       

۱ نظر:

ناشناس گفت...

حسین عزیز

سپاس و تشکر

از شما تشکر می‌‌کنم که با تمام کارهای یومییه در دنیای غرب باز هم به یاد عزیزانی هستی‌ که امیریه جزو غیر لا ینفک وجود آنان است که من یکی از آنها هستم،وقتی‌ از میدان شاهپور می‌‌نوشتی،از رفتاری و قنادی ماه نو من و امثا ل من را به نقطه ای‌ بردی که میدان شاهپور، امیریه ، ظفر الدوله مکان هایی بودند آگر چه از بعد مکان دور بودیم اما در قلب ما جای داشت

از شما سپاسگزارم

شمی

سانتا کروز کالیفرنیا