۱۳۸۸ خرداد ۳۱, یکشنبه

ندای آزادی . . .


پرنده زمانی به آزادی رسید که جسمش را در قفس بجا گذاشت


ندای عزیز چه دردناک و چه نا بهنگام بود لحظه پروازت ,لعن و نفرین ابدی به آن گلویی که روز جمعه دستور به پایین کشیدن ستاره ها را از آسمان پر ستاره داد و باز لعن و باز لعنت و نفرین به دستش که تیر خصمش را بر سینه تو نشاند که ندای آزادی را در گلوبت بشکند و چه احمق بود, که نیاموخته بود که این آسمان در طول قرون با ستاره کشی ها همواره غرق ستاره ها بوده و هست ,و هیچ سدی نتوانسته مانع پیوستن و سیل شدن خونهای بنا حق ریخته ایی گردد , امروز هم خون پاک تو و یارانت سیلی خروشانی خواهد شد که ریشه و بن این شب زدگان دشمنان ایران زمین و آزادی رااز بیخ خواهد کند و راهی مرداب تاریخ خواهد کرد. اما تا آنزمان ما با همراهان تو هم صدا شده ندای شکسته در گلویت را فریاد خواهیم بر آورد :
مرگ بر دیکتاتور
زنده باد آزادی

۷ نظر:

فرزانه گفت...

گريه امانم نمي دهد.اما!
در اين ملك به تاراج رفته حتي نمي توانيم براي ندايمان عزا داري كنيم.
اينهمه روز در كنار بقيه دوستانم ،همه با هم مثل ندا فرياد كشيدم.
آيا مي توانيد همه نداهاي اين سرزمين را با گلوله خاموش كنيد؟
زهي خيال باطل.

ناشناس گفت...

دانشجویان حامی جنبش مدنی ایران‏

إن الله لا يغير ما بقوم حتى يغيروا ما بأنفسهم

حامیان میرحسین موسوی
حامیان مهدی کروبی
حامیان محسن رضایی
و همه دوستانی که قلبشان برای عدالت می تپد

این روزها شاهد ذبح عدالت در مسلخ مصلحت اندیشی بوده و هستیم.
آری این روزها شاهد ریخته شدن خون مردم حق طلب ایران در کوچه ها و خیابان ها هستیم. شاید بسیاری از مردم که از دیدن این صحنه ها احساس وظیفه میکنند نمی توانند با حضور در کوچه و خیابان فریاد دادخواهی سردهند. اما ما برآنیم تا وحدت و اکثریت خودمان را به حاکمانی که ظلم خود را در پوشش دین توجیه میکنند نشان دهیم.

بدین منظور ازهمه کارمندان و کارگران و شاغلان دولتی و غیردولتی، به غیر از مشاغل اورژانسی مانند کارمندان بیمارستان ها و مراکز درمانی و آتش نشانی، تقاضا میشود که روز سه شنبه دوم تیر ماه از رفتن به سر کار امتناع کنند. هم چنین از همه دانشجویان و دانشگاهیان عزیز تقاضا داریم که با تعطیل کردن دانشگاه در این روز با ما همراهی کنند. قصد ما این است تا با این روش مسالمت آمیز اعتراض خود را به وضع موجود اعلام نماییم.


لطفا این خبر را از طریق ایمیل یا تلفن یا حضوری، به نزدیکان خود در سراسر ایران اطلاع دهید.

والسلام علي من التبع الهدي

ناشناس گفت...

http://www.pouyashome.com/weblog/

ناشناس گفت...

metrofrance/neda
درج خبر و تصویر مرگ ندا در روزنامه صبح پاریس

ناشناس گفت...

نوزادی که در شکم مادرش تیر خورده + عکس
http://asemandailynews.com/?p=1714

ناشناس گفت...

چندی پیش علی خامنه ای ازعلمای قم خواسته بود که اعلمیت و جامع الشرایطی مجتبی ، پسر 32 ساله اش را به رسمیت بشناسند. این درخواست همچنین به طریقی از حوزه نجف هم شده بود. آیه الله العظمی سیستانی با این تقاضا بشدت به مخالفت برخواسته بود و حتی وقتی بواسطه روابط، این درخواست از طریق غلامعلی حداد عادل ، پدر زن مجتبی، به گوش آیه الله رسیده بود وی بشدت ازین گستاخی برآشفته شده بود. بهرحال نجف زیر بار درخواست خامنه ای نرفت.
[در قم امــــــــا وضع به گونه ای دیگر است. بسیاری از مراجع جیره خوار و مزدور حکومتند و عده ای هم تنها گوشه عافیت اختیار نموده اند و دخالتی در اوضاع نمی کنند... مراحل پذیرش اعلمیت آقا مجتبی به مانند آیه الله شدن پدرش بسرعت برق طی شده و طبق شنیده ها، مجتبی خامنه ای در حال حاضر اجازه فتوی از آیات اعظام مکارم شیرازی، فاضل لنکرانی ، صافی گلپایگانی و مرحوم بهجت را دارد.

پروین گفت...

سلام دوست عزیز

چقدر این روزا همه چیز غم انگیزه