۱۳۸۷ اردیبهشت ۲۵, چهارشنبه

همه كسانی كه از نام پرسپولیس برای باشگاه پیروزی استفاده می كنند متخلف هستند (معاون فرهنگی)


این روزها پر از اخبار ناراحت کننده ایی هست که بگوش میرسد از پای اعدام بودن جوانی وخانمی تا خود کشی مادر و دختری از اهانت به تاریخ قومی جمع آوری کودکان بیگناه معصوم و..تا این خبر که متملق چاپلوس بادنجان دورقاب چینی بخشنامه ایی صادر میکند و این تنها دل خوشی ملتی که با آن زخمه ایی به درد هایش میزند تا برای لحظاتی کوتاه آن اخبار ذکر شده یا گرانی وتورم موجود را از یاد ببرد را هم زیادی دیده و عنوان کردن نام پرسپولیس را تخلف دانسته پیروزی را جایگزین آن همان کاری که با تیم محبوب من کردند تاج را ربودند واستقلالش نهادند که جبران آنچه نیست کنند که هر عقل سلیم وعاقلی اگر بیاندیشد چگونه میتوان نوشت شکست پیروزی درمقابل...
تیمی که همه چیزش ملا خوار شده واختیاراتش دست دولت کدام استقلال مانند نام آزادی بر روی سیگار این ماده مضر وکشنده و...
ما طرفداران تاج هم عده ما کم بود وهم سرمست دوران انقلاب که تن به این خفت دادیم و دیگر تاج مظهر شاهان وبخاطر حذر از بر چسب ها ناگذیر پذیرفتیم حال بر قرمز هاست آنانی که بیاد میاورند به آنانی که نبودند سال ٤٨ را تعریف کنند که خیامی با پول نه زور و اجبار بازیکنان پرسپولیس را خرید که باعث میشد تیم منحل شود مردی از مردان پرسپولیس عزیز اصلی ماند و تیمی دست وپا کرد
و ما تاجیها روزی که او با بازیکنانش وارد امجدیه نه( شیرودی) وارد شد به احترام از جایمان بلند شده دقایقی دست زدیم بچه های پرسپولیس از شیری, عمو محراب ,همایون سرطلایی ووو به اندازه بچه های ما قلیچ خانی, حجازی, پورحیدری و..برای سرزمین ما افتخار آفریدهاند و سخن آخر با قرمز ها که نشان دهید وارثان بحق عزیز اصلی میباشید و نگهبانان نام پرسپولیس.

۷ نظر:

Ali گفت...

سلام. عجب سالهایی بود اون سالها. جای بهرام مودت و هادی طاووسی هم تو این عکس خالیه. من هم از امجدیه خاطره های زیاد دارم. چه جمعه هایی که روی سکوهاش بالا و پایین پریدیم و داد زدیم. ولی دیگه این فوتبال مثل فوتبال اون روزها نیست. اون روزها به عشق فوتبال و برای افتخار رنگ پیراهنشون و برای اسم ورزش و برای طرفدارانشون پا به زمین میذاشتند و با تمام قلب و وجودشون دنبال توپ میدویدند. امروز فقط برای شهرت هست و پول و تبلیغات. یاد همشون بخیر.

نسیم محمدی گفت...

سلام حسین جان.
چه عکس جالبی برای مطلبت انتخاب کردی!!!!
اون سالها دنیا برام بزرگ نبود و همیشه فکر می کردم دنیا به اندازه چشمهای منه.
اما امروز مطمئن شدم که دنیا واقعا همین اندازه است .این قدر کوچیک که بکار بردن نام پرسپولیس جرمه اما ظلم به مردم کشورم برای آقایان جرم محسوب نمی شه.

نسیم محمدی گفت...

راستی یادم رفت از آرزویی که یرام کرده یودی صمبمانه سپاسگذارم (در مورد نامه به مرکل).
من هم برای تو آرزوی شادمانی دارم.


liebe grüße
nasim

Nazkhatoon گفت...

سلام حسين عزيز. من که چيزی در مورد آن روزهای فوتبال نمی دونم. فقط چند وقت پيش منزل يکی از دوستان بوديم که بعد از شام مهمانی امد به همراه يکی از دوستان مشترک. گفتند قليچ​خانی است که از فرانسه آمده . به همسرم گفتند که چقدر اسمش آشناست. گفت که بازيگر فوتبال بوده. از اتفاق شماره​ی ویژه​ی نشریه​شان را هم آورده بودند. اين هم از خاطره ی ما.


* آن خاطره​ی مربوط به مدرسه و فيلم کاراته ای خيلی بامزه و در عين حال تلخ بود...

nazkhatoun

sadaf گفت...

منم اصلا نمیتونم درک کنم چرا اسم برسبولیس رو عوض کردن؟ یادم افتاد به اون وقتا که دبیرستان میرفتیم یه بار دفتر مدرسه منو خواست کفت موهاتو بالا ی سرت نبند چون از زیر مقنعه معلوم میشه و برای نا محرم تحریک کننده هست

Mansoureh Ashrafi گفت...

سلام. ممنون از لطفتان._وبلاگ یادداشتهای اهور

ناشناس گفت...

هر کس از اسم بیروزی استفاده کند متخلف است.به شوت سنگین علی بروین قسم این سازمانی ها دیگه شورشو درآوردن. هرموقع اسم بیروزی رو این مجری های تلویزیونی استفاده می کنن رو اعصاب من میرن.